1. Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής και ποιες οι χρεώσεις τους;
1.1. Αποστολή μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών
Χρόνος παράδοσης: 1-3 εργάσιμες ημέρες από την παράδοση στον courier.
Κόστος αποστολής: 3,50 € για αποστολές εντός Αττικής και 5,00 € για την υπόλοιπη Ελλάδα. Στις δυσπρόσιτες περιοχές, οι παραγγελίες αποστέλλονται με χρέωση 7,00 € (χρόνος παράδοσης 3-5 εργάσιμες ημέρες).
Για παραγγελίες άνω των 50€, δεν υπάρχει κόστος.
Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφοροποιηθεί σε περίπτωση, για την οποία το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δε φέρει ευθύνη (ενδεικτικά, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, παράδοσης σε δύσβατες περιοχές, απεργίες, περιόδους εορτών, λόγους ανωτέρας βίας).
1.2. Παραλαβή από το φυσικό Κατάστημα
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό κατάστημα μας, κατόπιν συνεννόησης, το οποίο βρίσκεται στην Ιουλίδα Κέας.
2. Ποιοι τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι;
Μπορείτε να πληρώσετε για την ηλεκτρονική παραγγελία σας, επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
2.1. Χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Δεχόμαστε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες τύπου Visa , MasterCard, Maestro, Diners, Discover & American Express
2.2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Επιχείρησης
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Επιχείρησης, ο οποίος σας γνωστοποιείται με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
2.3. Πληρωμή στο Κατάστημα
Εφόσον έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης, το οποίο βρίσκεται στην Ιουλίδα Κέας, έχετε τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας κατά την παραλαβή της, τοις μετρητοίς ή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας μέσω εγκεκριμένου τερματικού αποδοχής καρτών (POS)
3. Πως είμαι σίγουρος ότι έχετε καταχωρήσει την παραγγελία μου;
Με την τοποθέτηση της παραγγελίας, αποστέλλουμε email επιβεβαίωσης. Αν δεν μπορείτε να το βρείτε παρακαλούμε όπως ελέγξετε την Ανεπιθύμητη αλληλογραφία (Junk emails). Εναλλακτικά, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.
4. Πώς πρέπει να αποθηκεύω τα κοσμήματα μου;
Τα προϊόντα θα πρέπει να κρατούνται εντελώς στεγνά. Πιθανή έκθεση σε χημικά προϊόντα, ρυπασμένο αέρα και αρώματα θα πρέπει να αποφεύγονται. Για περισσότερη προστασία είναι προτιμότερο να κρατάτε τα κοσμήματα σε διαφορετικές θήκες ή πάνινα πουγκάκια σαν αυτά που σας προσφέρουμε. Για τον καθαρισμό τους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μαλακό πανάκι για να καθαρίσετε την επιφάνεια. Προσοχή: Δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στιλβωτικές και γυαλιστικές κρέμες/πάστες που μπορεί να προκαλέσουν την απώλεια λάμψης των κοσμημάτων και να προκαλέσουν «θολότητα».
5. Πώς μπορώ να επισκευάσω ένα κόσμημα που έχω αγοράσει από το amarado.gr;
Σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας ή να επισκεφθείτε το κατάστημα μας στην Ιουλίδα της Κέας.
6. Πώς μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα αντικείμενο που έχω αγοράσει από το www.amarado.gr;
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας παρακαλούμε όπως επιστρέψετε το αντικείμενο που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η πολιτική επιστροφής αναφέρεται μόνον στα αντικείμενα που έχουν αγοραστεί μέσω της ιστοσελίδας www.amarado.gr. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε όπως συμβουλευτείτε τους Όρους Χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
7. Υπάρχει η δυνατότητα συσκευασίας δώρου
Όλα μας τα κοσμήματα παραδίδονται σε minimal συσκευασία δώρου που αποτελείται από υπέροχα λευκά κουτιά και λευκή χάρτινη τσάντα. Αν χρειάζεστε περισσότερες από μία τσάντες δώρου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.